Sposób na wysoką pozycję strony www.

Optymalizacja stron internetowych

Wybieramy słowa kluczowe. (zasada mocnej trójki)

W procesie budowania witryny, którą chcemy pozycjonować ważne jest zbadanie, jakie frazy kluczowe będą dla nas najlepsze, aby szybko wspiąć się w rankingu google. Dla tego celu tworzymy kampanię google adwords i po utworzeniu grupy reklam klikamy w "Narzędzie zarządzania słowami kluczowymi". W okienko wpisujemy szukaną frazę, taką jak banery flash czy strony www, po czym klikamy na "więcej słów kluczowych". Program wyszuka dla nas frazy podobnej do szukanych. Dla nas liczy się natężenie poszukiwań - im większe tym lepiej, ale na konkurencyjność reklamodawcy też powinniśmy zwrócić uwagę, choć niedokładnie odpowiada to wynikom organicznym w google. Daje jednak jako takie odczucie, jak bardzo tanie strony jest frazą popularną.

Warto, aby pasek natężenia poszukiwań były co najmniej na niskim poziomie (nigdy zerowym), a konkurencyjność reklamodawcy jak najniższa (najlepiej zerowa). Optymalny jest poziom średni i wyższy dla natężenia wyszukań. Po znalezieniu 3 fraz kluczowych najlepiej je gdzieś zapisać, aby nie pomylić. Kolejność wyrazów i ich forma ma tu ogromne znaczenie - "banery flash" to nie to samo co "flash banery". Wybrane frazy to nasza "mocna trójka". Powinniśmy stosować je na naszych podstronach jak najczęściej w możliwie niezmienionej formie, jednak ich zagęszczenie z wszelkimi odmianami w treści witryny nie powinno przekraczać 5 %.

Do wyszukanych fraz dobrze jest znaleźć jeszcze kilka za pomocą tego samego narzędzia Adwords, jednak frazy z naszej trójki powinny pojawiać się na naszej witrynie częściej niż inne.
Używamy ich także w metatagach - w tytule (title), opisie (description) i słowach kluczowych (keywords). Nie staraj się po prostu wkleić słów kluczowych do opisu, ale umiejętnie je tam zamieścić. Np: "Strony WWW - to nasz atut. Profesjonalne strony w powalającej cenie!" To właśnie ten opis będzie widoczny w google, więc musi on zachęcić do działania (wejścia na naszą witrynę). Jeśli w tytule użyliśmy szyku banery flash, profesjonalne strony, to w keywords powinniśmy zmienić ich kolejność.
Najważniejsza rada - google lubi witryny o unikalnej treści. Zadbaj aby Twoja strona taka była. Jeśli przedstawiasz dany produkt/zagadnienie, opisz go dokładnie używając fraz z "mocnej trójki" i takich jakich wg Ciebie użyje osoba, która szuka Twojej strony. Im wyżej frazy są na stronie tym lepiej. Najmniej znaczące są frazy w stopce strony. Nie bez znaczenia jest też fakt czy fraza znajduje się w nagłówku (znaczniki HTML, h1, h2 itp.), czy jest pogrubiona, pochylona, listowana (punktatory i numeracja). Nie należy jednak przesadzać.
Strona powinna być dla ludzi i pod tym kątem należy ją budować.

Jeśli chcecie Państwo proces pozycjonowania poświęcić właśnie nam, gwarantujemy, że jesteście Państwo w dobrych rękach.

Z poważaniem
Andrzej Jakubczyk

 


Linki zwrotne :


Katalog Stron Interpress - katalog.interpress.net.pl

powrót Start | Pozycjonowanie

Copyright © 2006 Dreamstorm | Projekt strony - Dreamstorm